Tommy Hilfiger to marka, która może szczycić się swoją wysoką pozycją w branży mody. Jej założyciel – Thomas Hilfiger – spełnił swój amerykański sen, realizując marzenie o własnej marce w samym sercu Stanów Zjednoczonych. Choć dostał propozycję współpracy u Calvina Kleina, nigdy się nie ugiął i podążał własną ścieżką. W 1985 roku zadebiutował ze swoją autorską kolekcją i od tego czasu Tommy Hilfiger jest ikoną dobrego smaku i nowoczesnego stylu.
Luksus i wygoda
Markę Tommy Hilfiger cechuje luksusowe wzornictwo i miejski szyk. W projektach Tommy’ego Hilfiger’a znajdziemy produkty w niemalże każdej kategorii – od bielizny, przez akcesoria i kończąc na obuwiu. Każdy z nich tworzony jest z myślą o kliencie pewnym siebie, odważnym i lubiącym minimalistyczne podkreślenie luksusu.
Większość produktów ma wyszyte widoczne logo – nazwę Tommy Hilfiger lub Tommy Jeans, albo małą flagę. Najczęściej logowania nie są krzykliwe, ale każda osoba, która choć trochę interesuje się markami premium bez problemu rozpozna unikalny charakter marki.
Choć ubrania i dodatki kierowane są do odbiorców ceniących sobie marki premium, to Tommy Hilfiger nie zaskakuje ekstrawagancją. Jego stylistyka to prostota, stonowane kolory, dobrej jakości materiały. Widoczne są nawiązania do obecnych trendów, mimo wszystko każda kolejna kolekcja pełni klamrę w stosunku do poprzednich.
Tommy Hilfiger dla mas?
Tommy Hilfiger wyszedł na przeciw potrzebom swoich fanów. Tommy Jeans, to dział głównie casualowych ubrań stworzonych z myślą o młodych kobietach i mężczyznach. Nadal są to produkty z wyższej półki cenowej, lecz zdecydowanie bardziej dostępne. W tej linii znajdziemy dosłownie wszystko – paski, spodnie, koszulki, kurtki. To nadal bardzo dobre jakościowo materiały, jednak ich gatunek różni się od pierwotnej linii Tommy Hilfiger.